F-GLVD
Wazaaa!! Vēlies sākt lietot mūsu forumu
bez sūdiem un pārpratumiem?
Izlasi noteikumus un vari lietot mūsu forunu.
*NOTEIKUMUS VAR IZLASĪT REĢISTRĒJOTIES
VAI SADAĻĀ "PAZIŅOJUMI"*
Neaizmirsti mums piesekot:
Instagram - @glvdlv
Facebook - GLVD
Twitter - @glvdlv

Piesekot vari izmantojot vidžetus (widget)
Ja ir kādi jautājumi, tad raksti uz support@f-glvd.com





Share
Go down
avatar
GLVD
Īpašnieks
Posti : 323
Join date : 02.11.16
Vecums : 2
Dzīvesvieta : Saldus
http://www.f-glvd.com

CEHS.LV: Vai bezpajumtnieki paliks pa nakti takšos klienta ērtību vārdā?

on Piektdiena Janvāris 05, 2018 11:36 pm

(CEHS.LV LOGO PIELĀGOTS DATORA VERSIJAI)
Pēc Jaungada nakts, kad "Taxify" tarifi sasniedza rekordus, šķietami progresīvā kompānija nonāca viedokļu krustugunīs – kā ierasto 2,50 € vietā var maksāt vairākus desmitus? Situāciju kā prettiesisku vērtēja pat sabiedriskā transporta un tarifu eksperti – Rīgas dome, kas, protams, ir populāra ar labu izpratni par sabiedriskā transporta un tarifu jautājumiem. Kā tieši "Taxify" reputācija, kas vēl nesen tika daudzināta gluži kā "Prāta vētras" daiļrade laika posmā, līdz viņi iepazinās ar "Musiqq", ir pratusi nolaisties līdz… šim?
Cehs.lv mākslīgā intelekta un pētniecības laboratorija nesēž, rokas aiz biksēm salikusi. Gluži pretēji – ar atrotītām piedurknēm tā metas sasāpējušā augoņa izspiešanā, sabiedrības izglītošanā un ķirzakcilvēku cienīgas konspirācijas teorijas izgaismošanā.
Palūkosimies uz situāciju retrospektīvi. "Taxify" darbība Latvijā pirms pāris gadiem tiek sagaidīta ar ovācijām, ziediem, uz skatuves uzmestu apakšveļu, mīlestības vēstulēm un ļaudīm, kuri ir gatavi ar taksometru turpmāk braukt no guļamistabas līdz tualetei.
Serviss sākotnēji ir grandiozs. Iespēja izvēlēties automašīnu un tās lokāciju, kā arī spēkratus ar lielāku ietilpību un bērnu sēdeklīšiem. Ja vēl tas nav gana, tad ir arī iespēja izvēlēties "Premium" klases auto, protams, attiecīgi samaksājot vairāk, taču ne tik ļoti, lai nevarētu to atļauties vidējais lietotājs. Īsi sakot – tas ir viss, par ko vien cilvēks lielpilsētā var sapņot. Ātri vien "Taxify" kļuva par ikdienas sastāvdaļu, un mēneša plānotajos izdevumos tika paredzēta jauna ailīte izdevumiem par taksi.
Kad lietotāji – gluži kā domāt nespējīgas karūsas – bija iebaroti, sākās āķa pieciršana un kvalitāte – samazināta. Jeb, kā "Taxify" to centās pozicionēt, – serviss kļuvis lietotājiem vēl draudzīgāks un ērtāks!

Viss, kas "Taxify" padarīja tik mīlētu, pamazām, pamazām tika atņemts. Jeb, kā pati kompānija to centās skaidrot, – taksometru izsaukšana ir kļuvusi vienkāršāka nekā jebkad agrāk! Arī paaugstinātais standarta tarifs un pilnīgi visu iepriekšminēto ekstru atslēgšana, protams, noteikti ir ar augstāku mērķi.
Līdzīgi, protams, klientu ērtības un drošības vārdā reālā maksa Jaungada naktī bija vairāk nekā trīsreiz lielāka, nekā iepriekš solīts brīdinājuma e-pastā. Līdzīgi kā kartes bloķēšana tad, ja vairākkārt atsaki braucienu nepareizi aprēķināta savākšanas laika dēļ un tā tālāk.
Es nevēlos ieslīgt ņuņņāšanā par sadārdzinātu tarifu svētkos, jo tas ir loģiski – ja maksā, tad ir OK. Turklāt visu ņuņņāšanas darbu jau ir izdarījis tviteris. Tāpat es arī nevēlos sākt čīkstēt par neturētiem solījumiem, vilšanos vai, pasarg' Die's, cenu neatbilstību kaut kādām normām. To lai vērtē Nils'nanoūdens'Ušakovs ar komandu.
Es šobrīd vēlos aizbāzt pirkstu aiz "Taxify" ādas un saprast, kur slēpjas dziļā loģika, savu produktu konsekventi čakarējot aizvien vairāk un netieši vainojot pie tā klientus. Par laimi, ir Cehs.lv mākslīgā intelekta un pētniecības laboratorija, kas pēc smagas nakts izvirzīja divus potenciālos iemeslus.
Pirmais
"Taxify" veic masīvu sociālo eksperimentu, kurā pēta latviešu toleranci pret izmaiņām, mēģinot noteikt mentalitātē iestrādātās sarkanās svītras, pie kurām ļaudis sāks izjust diskomfortu.
Šāda scenārija gadījumā ir sagaidāms, ka "Taxify" drīz ieviesīs vēl dažas inovācijas klientu ērtības labad, ko savlaicīgi ir prognozējusi "Cehs.lv" laboratorija, kurā ir nodarbināti teju divi LU SZF pirmā kursa studenti un viens trenēts brūnais labradors.
- "Taxify" pieņems darbā šoferus, kuri sazinās tikai lietuviešu valodā.
- Mašīnās ļaus nakšņot bezpajumtniekiem.
- Takšos būs atļauts pīpēt. Tikai šoferiem.
- Uz visiem krēsliem tiks izvietotas blusas un skudras.
- Katrs durvju rokturis būs drusku novemts.
- Lietainā laikā tiks nolaisti logi.
- Visiem šoferiem pirms maiņas būs jāaizvada treniņš sporta zālē, pēc kura nedrīkstēs iet dušā.
- Braucot ar bērnu, tarifs pieaugs vismaz 3 reizes.
- Šoferis primāri brauks uz mežu un pēc tam piedāvās aizvest atpakaļ par dubultu samaksu.
- Mašīnās skanēs tikai "Debesis iekrita tevī".
- Gaisa spilvenu vietā būs koka ķeblītis ar latviešu rakstu zīmēm.
- Aplikācija tiks pielāgota "Nokia" tālruņiem.
Otrais
"Taxify" savu biznesu ir darinājuši otrādi. Proti, sākotnēji radot lielisku produktu, kura uzturēšanu nevar pavilkt, tāpēc tā kvalitāti un zīmolu mēnesi pa mēnesim devalvē.
Es nezinu, kas kaitina vairāk – zudušās opcijas vai apziņa, ka to visu – sākot ar cenām Jaungada naktī un beidzot ar automašīnu izvēles likvidēšanu – cenšas iepotēt kā inovācijas, kas pieņemtas aiz dziļām rūpēm par mani. Neticu. Piedodiet, "Taxify", bet visskarbākie mēs esam pret tiem, kas mums visvairāk nozīmē. Lūdzu, saņemieties. Mums jūs vajag!

Avots: DELFI

_________________________________________________________________________________________

Atpakaļ uz augšu
Permissions in this forum:
Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā